Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή αυτού.
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της εταιρίας γίνεται όταν:
α) πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
β) υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας)
Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται μόνο με τις εταιρίες ταχυμεταφορών SPEEDEX και ΕΛΤΑ COURIER με τις οποίες και συνεργάζεται η Giannis Mallis. Επιστροφή προϊόντων με οποιαδήποτε άλλη εταιρία ταχυμεταφορών θα επιβαρύνει τον πελάτη.
Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων χρειαζόμαστε τα παρακάτω:
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΛΥΜΜΑΤΟΣ ΤΑΜΠΛΟ:
- Φωτογραφία του ταμπλό του αυτοκινήτου.
- Φωτογραφία του καλύμματος ταμπλό πάνω στο ταμπλό του αυτοκινήτου όπως κι να είναι αυτό.
- Φωτογραφία του μπροστινού εξωτερικού μέρους του αυτοκινήτου (μούρη).
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΛΥΜΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ :
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ : ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΡΥΠΗΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΑ , ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΩΝ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΕΡΩΝ
- Φωτογραφία των καλυμμάτων όπου υπάρχει πρόβλημα.
- Φωτογραφία του σαλονιού του αυτοκινήτου χωρίς τα καλύμματα.
- Φωτογραφία του μπροστινού εξωτερικού μέρους του αυτοκινήτου (μούρη).
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΤΑΚΙΑ:
- Φωτογραφία τα πατάκια μας πάνω στο αυτοκίνητο.
- Φωτογραφία του μπροστινού εξωτερικού μέρους του αυτοκινήτου (μούρη).