Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή αυτού.

Επιστροφή προϊόντων με  χρέωση της εταιρίας γίνεται  όταν:

α) πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)

β) υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας)

Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται μόνο με τις εταιρίες ταχυμεταφορών SPEEDEX και ΕΛΤΑ COURIER με τις οποίες και συνεργάζεται η Giannis Mallis. Επιστροφή προϊόντων με οποιαδήποτε άλλη εταιρία ταχυμεταφορών θα επιβαρύνει τον πελάτη.

Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων  χρειαζόμαστε τα παρακάτω:

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΛΥΜΜΑΤΟΣ ΤΑΜΠΛΟ:

  • Φωτογραφία του ταμπλό του αυτοκινήτου.
  • Φωτογραφία του καλύμματος ταμπλό πάνω στο ταμπλό του αυτοκινήτου όπως κι να είναι αυτό.
  • Φωτογραφία του μπροστινού εξωτερικού μέρους του αυτοκινήτου (μούρη).

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΛΥΜΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ :

 ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ : ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΡΥΠΗΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΑ , ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΩΝ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ  ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΕΡΩΝ

  1. Φωτογραφία των καλυμμάτων όπου υπάρχει πρόβλημα.
  2. Φωτογραφία του σαλονιού του αυτοκινήτου χωρίς τα καλύμματα.
  3. Φωτογραφία του μπροστινού εξωτερικού μέρους του αυτοκινήτου (μούρη).

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΤΑΚΙΑ:

  1. Φωτογραφία τα πατάκια μας πάνω στο αυτοκίνητο.
  2. Φωτογραφία του μπροστινού εξωτερικού μέρους του αυτοκινήτου (μούρη).

 

Close Menu
×

Cart